Follow Us!
Discord
twitter
Facebook
RSS
# - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z
Sonic 3 (Master System Style)
Category Custom / Edited
Game
Section
Sonic the Hedgehog
Submitter PixelMarioXP
Size 14.39 KB (216x418)
Format PNG (image/png)
Hits 1,723
Comments 13

Sonic 3 (Master System Style)
Previous Previous Sheet | Next Sheet Next

You must be logged in with an active forum account to post comments.
Avatar
Dec 1, 2021, 4:15 PM
and 1 last question, do you have discord?
Avatar
Oct 22, 2021, 7:14 PM
@AshuraTheEchidna Sure, dude!
Avatar
Oct 18, 2021, 2:21 PM
Holy shit! Welcome back man.
Avatar
Oct 14, 2021, 2:43 PM
btw, can i use these to make them the new sprites on sonic 3 sms?
Avatar
Oct 14, 2021, 1:44 PM
WHAT HAPPENED TO YOU? I THOUGHT YOU WERE LITERALLY DEAD!
Avatar
Oct 12, 2021, 9:04 AM
@PixelMarioXP Huh, never even knew you left...
Avatar
Oct 12, 2021, 7:42 AM
AYYYYY WELCOME BACK DUDE!
I gotta say, you came back with a bang here! Amazing work!
Avatar
Oct 11, 2021, 6:01 PM
The people that still wanna use OpenSonicSMS to recreate Sonic 3 but in 8-bits are gonna be happy today
Avatar
Oct 11, 2021, 12:37 PM
Great job on these!
Avatar
Oct 11, 2021, 12:25 PM *
PixelMarioXP - Yeah Dawg, btw did you took this page from HidroGeniuns or just borrowed it? second thing: I was trying to make a metal sonic sprite sheet in sonic chaos style.

Not to mention i was going to remake the Sonic Chaos sprites into better one's.
Avatar
Oct 11, 2021, 12:06 PM
@AshuraTheEchidna Hey guys, miss me?
Avatar
Oct 11, 2021, 11:41 AM
FUCK YEAH
Avatar
Oct 11, 2021, 11:11 AM
YES

YES

FUCKING YES

WE NEED TAILS AND KNUCKLES NEXT
This page does not work well in portrait mode on mobile. Please rotate your device.
Revise
Report
Switch to Dark Theme
Switch to Text Mode
Click to show NSFW Content
Click to toggle list of pending sheets
Click for a random sheet!